Google+ Followers

Sunday, 14 August 2011

Alahai Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara

Malaysia sekarang tengah kecoh dengan Arlene Tan dan Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara ....



Untuk pengetahuan semua...Makcik Hajjah ni aktif mengutuk,merendahkan ISLAM atau sewaktu dengannya dalam blog milik nya....naik jijik aku baca....yang Pasti Makcik Hajjah ni orang Malaysia sebab begitu fluent bahasa Malaysia nya...

Dalam usaha menjejaki siapa itu Makcik Hajjah,ada satu kumpulan telah cuba menyelongkar identiti sebenar Makcik tu dan entah dimana silapnya,mereka dah salah orang dan menuduh individu tak bersalah sebagai Makcik Hajjah tu...kesian dia...

IKUTI PENGAKUAN ARLENE TAN

I am saddened by this situation as this is really a sick act by a bunch of people who love to simply accuse without any proof. For the record, I am absolutely not Sitt Wuzura and I have never known this person before. I was not even aware about this issue until 3 days ago where I got an alert by some facebook friends that I was being wrongfully accused. The first time I ever read her blog was also 2 days ago when I had to show evidence to the police. For your information, I have made a police report against Gaysec and anyone else for the wrongful accusation, for posting my personal details in public, and for encouraging the public to harrass me, including making death threats at me. Dear friends, please let us spread the truth during this holy month where it is not merely avoiding from eating and drinking, but most importantly avoiding from spreading lies and fitna, as well as seeking truth and enlightenment

Sumber Beta.my

Pihak yang betanggungjawab cuba menjejaki identiti Makcik Hajjah ni adalah website GaySec..Niat mereka baik tapi mungki kali ini tersalah orang tapi aku sokong usaha korang terus jejaki siapa Makcik Hajjah ni k...


PETIKAN PERMOHONAN MAAF GAYSEC


assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,
 
kami mengaku informasi yg kami terima dari pelbagai sumber (anonymous) ini
tidak disemak terlebih dahulu dimana akhirnya informasi tersebut telah membawa
kepada rujukan yg salah terhadap mangsa (Arlen Tan) dan bukan target kami yg
sebenarnya.
 
Dikesempatan ini kami ingin memohon maaf kepada Arlen Tan dan pihak2 penyokong
beliau. Kami amat berasa kesal atas apa yang berlaku. Namun begitu kami amat
berharap agar Arlene boleh mendapatkan kaunseling dari Jabatan Agama Islam
mengenai kekeliruan agama yg dihadapinya.
 
Berkenaan dgn ops3 ini pula..kami tidak akan melepaskannya(release) secara
umum. Dimana ianya tidak bersifat peribadi pada individu2 tertentu, tetapi
lebih menjurus kepada pertubuhan sesebuah organisasi dan pergerakan tertentu.
Apakah ada kena mengena dgn isu2 yg berbaur keagamaan pada masa kini? Jangan
beri kami jawapan anda..simpan dan jgn berikan sebarang spekulasi sendiri.
Biarkan pihak berkuasa menjalankan tugas mereka. 
 
Dengan penuh rasa rendah diri sekali lagi kami memohon maaf pada Arlene Tan
atas bala yg diterima olehnya berpunca dari kecuaian kami.
 
Terima kasih kepada Fanpage Pendedahan Ekslusif Siapa Sebenarnya Sitt Al
Wuzara yg mana kami boleh sifatkan mereka mengenali siapa sitt yg sebenarnya?
 
kerja kami boleh menjadi semakin mudah namun bagi mengelakan berlakunya lagi
sebarang kesilapan, kami memerlukan masa yg panjang.
 
Kami akan cuba menebus kesalahan dan kecuaian kami dengan melakukan beberapa
#Operasi demi untuk menentang laman sesawang yang menghina agama islam sepanjang
bulan puasa ini. Insyallah.
 
Satu perkara yang kami perlu ingatkan kepada pihak umum adalah, kami lakukan ini
semua bukan kerana kami mahukan `populariti` ataupun untuk mendapatkan `duit`.
Jika kami lakukan untuk mendapatkan populariti, dah lama kami menyebarkan perkara
ini kepada pihak yang mampu membuatkan kami jadi lebih `popular` atau `dikenali`,
dan jika kami mahukan duit, mungkin sudah lama kami jual segala informasi, pangkalan
data(database) yang kami miliki selama ini kepada pihak yang tidak bertanggungjawap
untuk mendapatkan duit dan kekayaan, jika anda berfikir kami sedemikian, bermakna
anda salah, kami tidak mengejar populariti dan duit, kami hidup dan wujud di dunia
siber ini hanyalah untuk semata-mata menegakkan tahap keselamatan sesuatu laman
sesawang atau sistem di malaysia ini. Jika anda tidak boleh terima dengan apa yang
kami lakukan, anda boleh menyuarakan kata-kata anda pada kami. Insyallah kami akan
cuba fikirkan.
 
Sekali lagi, maaf daripada kami kepada peminat gaysec, pihak umum dan terutama
sekali Arlene Tan, kami manusia biasa, semua orang mesti akan melakukan kesilapan :)

Kalau korang nak tengok hasil kerja Makcik Hajjah ni boleh klik Disini

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...