Google+ Followers

Wednesday, 27 July 2011

Khairul Fahmi menduakan cinta Elia?

haishh..pagi-pagi bukak tenet...ayien pi la menjengah satu blog gosip ni...terbace pulak...
"benarkah hubungan khairul fahmi dan tunang berantakan?"
Betulkah semua gosip yang berleluasa sekarang ni...adakah benar Khairul Fahmi aka Apex telah menduakan cinta Jejari runcing aka Elia?menurut beberapa laman sesawang gosip yang fofular di Malaysia ni..

Apex telah kantoi keluar dengan seorang gadis bernama Dahlia dan Apek jugak sudah pandai mengunakan kata-kata keras dan memaki hamun kepada Elia dan keluarga..
Dari gambar yang dipost dilaman gosip lain...Dahlia memang seorang yang cantik dan manis...tak tahu lah kalau Apex sudah cair dengan kecantikan itu....sama-sama kita doakan yang terbaik buat mereka berdua...lagipun baru je bertunang...jangan la putus macam tu jerk....

Adakah benar gadis ini yang berjaya mencuri hati Apek dari Elia??
Jejari runcing ni adelah mentor ayien tau dalam dunia blogging ni..kalau betul la berita yang dikeluarkan memang menangis tak berlagu la Elia ...kesetiaannya tak dihargai oleh penjaga gol kebangsaan ni...
apa-apa pun kita tunggu saja penjelasan lanjut mengenai gosip terbaru ini...

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...