Google+ Followers

Monday, 22 August 2011

Hana Tajima:Fashionista

Cantikkan dia?sumpah suka sangat tengok cara dia pakai tudung dan bergaya...boleh menarik kita sama untuk bertudung...dah lah comel,gojes dan sebagainya...

Ni nak buat pengakuan bebas..sebelum ni susah la ayien nak pakai tudung..kalau pakai pun tak melekat lama...selalu on off...lepas belajar cara Hana Tajima bertudung terus tertarik....wah gitu pulak..mungkin orang kata tak ikhlas tapi biarlah ayien saja yang mengetahuinyakan....

Rasanya musim raya tahun ni mesti sibuk melaram style Hana Tajima kan....huhuhu....semoga korang semua sweet macam die jugak....gitu....^_^
Ada yang kata fashion Hana Tajima ni macam serabut kalau pakai dengan tudung Pashmina,mungkin tudung pashmina agak tebal...tapi tetap cool ok.....

Jom layan beberapa gambar Hana Tajima sumber ispirasiku:








Jom terjah blog Hana Tajima

Erti Sebuah Persahabatan


Tahu tak apa maksud persahabatan tu??Kadang-kadang ayien pun terpikir "aku ni sorang kawan yang baik ke?"
Dah cukup ke aku mengenali isi hati seorang sahabat?

Mencari sahabat yang karib atau paling kamcing bukan senang.Kadang-kadang ada jer yang tak kena.Kalau ada lebih dari seorang kawan karib pun susah sebab nanti akan mendatang kan kecemburuan kat kawan-kawan yang lain.

Mencari kawan yang betul-betul kawan bukan senang.Kadang-kadang kawan ada yang nak mempergunakan kita,dan ada juga ber kawan dengan ikhlas...apa pun niat mereka dalam bersahabat hanya mereka sahaja yang tahu..

Kawan yang baik adalah:
  1. Boleh menerima kita seadanya.
  2. Berkongsi segala suka dan duka bersama
  3. Membantu kawan lain yang dalam kesusahan
  4. Tidak mempunyai perasaan irihati pada kawan lain
  5. Memberi pengaruh yang baik
  6. Menghargai persahabatan yang di bina
Kita kadang-kadang cemburu bila kawan baik kita rapat dengan orang lain tapi takkan lah kita nak suruh kawan baik kita kawan dengan kita sorang je kan.sila jangan paranoid ya...=)

Terima seadanya dan berkawan seperti biasa...kan lebih elok..takkan nak tarikh muka semata-mata kawan baik kita dekat dengan orang lain..
    Mencari kawan memang mudah tetapi mencari kawan baik/akrab sukar kerana setiap manusia mempunyai sikap yang berbeza dan berlainan.

    info:Ayien dah jumpa kawan baik tapi mencari kawan biasa tu yang pelik sikit...sungguh selesa dengan kawan baik...
    MY BEST F ^_^


    ♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

    ♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

    Daisypath Happy Birthday tickers
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...