Google+ Followers

Tuesday, 16 August 2011

MR AA: datang dalam mimpi ku...

Kenal siapa Mr AA?hihi...ini bukan tipu tapi betul-betul punya mimpi..Mr AA selalu sangat datang dalam mimpi aku...kadang-kadang pelik jugak,jalan cerita mimpi lebih kurang jerk ...pelik-pelik....

Aku mimpi aku jumpa Mr AA sambil bergambar dengan dia di bantu oleh sahabat aku sebagai juruphoto..kalau nak cerita shot-shot yang dirakam memang banyak tapi last-last memang 1 keping pun tak de sebab sahabat aku tu begitu dengki dengan kemesraan aku dengan Mr AA....kali ke 2 dan 3 cerita pun sama jugak cuma orang lain pulak jadi juruphoto yang berhati dengki tu....^_^

Sejak fenomena Nora Elena,aku selalu sangat mimpikan dia...kadang-kadang kawan-kawan aku selalu gak macam jeles je aku cerita aku mimpi Mr A..nak buat macam mana..bukan niat aku nak mimpikan dia...hahahaha

Bagi aku walaupun tak dapat jumpa Mr AA depan-depan aku bersyukur dia masuk dalam mimpi aku....^_^...ingat senang nak mimpi Mr AA?susah ok..
inilah MR AA yang aku cakap tu....^_^

MR AA jangan selalu sangat tau masuk dalam mimpi saya pas ni..




♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...