Google+ Followers

Wednesday, 24 August 2011

Final Destination 5 lebih mendebarkan


Filem omputih yang tak pernah ayien miss tengok...sumpah memang terbayang-bayang cara dieorang mati dan sampai sekarang teringat-ingat...yelahkan...apa perasaan korang bila tahu maut sedang mengekori korang?hai memang tak terbayang lah kan..

hah ni datang lagi satu DESTINASI TERAKHIR.....mungkin lebih dashyat dari yang lepas-lepas...tengok trailer je dah rasa semacam inikan pulak tengok sampai abis...^_^
Jambatan roboh,mesin yang tak boleh berhenti,kipas jatuh,restoran meletup dan banyak lagi yang boleh buat kita terkejut dan suspen....


Senarai Pelakon:

NICHOLAS D’AGOSTO-Sam
JACQUELINE MACINNES-WOOD-Olivia Castle
EMMA BELL -Molly
MILES FISHER-Peter
DAVID KOECHNER-Dennis



seram!!!!

Wordless Wednesday #3


sangat merindui mak....dah la mak baru je jatuh masa bersihkan kipas...rasa macam nak balik kampung sekarang jugak.....=(

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...