Google+ Followers

Monday, 29 August 2011

Betul ke raya jatuh pada 31 Ogos?

Ini petang baru je lepas berkemas-kemas dan siapkan untuk berbuka nanti..mak ayien tanya,'betul ke raya esok?' ayien pun jawab lah entah la tak pasti...yelahkan tak dengar berita apa-apa pun yang esok kita akan raya..mood nak tolong-tolong memasak pun takde....

Mungkin la tak tengok pakcik kat bawah tu yang selalu buat pengumuman raya ...hopefully bila dah siap memasak semua raya memang betul-betul esok lah..sebab dah tak sabar dah ni nak beraya sakan...huhu


nak dengar pengumuman ni....


CPC tersayang dari Nuffnang

segan nak tunjuk sebenaunya..





Semakin hari ayien bertambah gayat dengan earning yang nuffnang bagi....sumpah gayat sebab tu post entry tak berapa nak entry ni....^_^

Mesti ada yang cakap nape la ayien ni buat entry macam ni...=)

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...