Google+ Followers

Saturday, 6 August 2011

Lelaki Penipu VS Lelaki Jujur

Hihi...pernah tak jumpa lelaki macam ni...Lelaki memang ramai sekarang,tapi susahnya nak tau  mereka jujur ke tak kan..Jom kita tinjau ciri-ciri lelaki diatas

Lelaki Penipu
  • Suka memuji berlebih-lebihan
  • Kalau GF ajak keluar mesti sentiasa sibuk ngan bisnes la,study la,padahal busy ngan perempuan lain
  • Suka mengambil kesempatan sama ada secara terang atau gelap..
  • Selalu cakap tak de duit supaya GF kesian
  • Belum jumpa dah mengaku sayang,cinta bagai..pelik gila lelaki macam tu
Lelaki Jujur
  • Sentiasa berterus terang dan tidak MENIPU pasangannya
  • Akan menjaga pasangannya dengan baik
  • Tidak mempergunakan apa yang pasangan miliki..
  • Mencintai pasangan seadanya..
  • Takkan memburukkan kekasihnya kepada orang lain..
Sekian Terima Kasih...kadang-kadang ada juga jumpa kategori lelaki macam ni...cuma kongsi apa yang aku rasa dan faham dengan apa istilah LELAKI PENIPU DAN LELAKI JUJUR...

Oh Khairul Fahmi Oh KF

ibarat adik dan abang kan?
baju,seluar,beg dan style rambut yang samakan?
Berita terbaru berkaitan dengan Khairul Fahmi ni memang menyentap kepercayaan pada penjaga gol no1 negara tu...mula-mula percaya jugak dengan semua kata-kata Apek dalam Metro ri tu...tapi bila tengok gambar Apek dengan Dahlia Teck yang agak mencurigakan tu terus hilang kepercayaan ..

Nape lelaki sanggup menipu macam tu sekali..bukan apa,aku sebagai kaum wanita ni rasa tersangat geram mendengar pengakuan demi pengakuan yang Apek buat,walhal semua dah terserlah dengan mata kepala semua orang...Bila kita menafikan,orang akan mencari jalan untuk membuktikan,lain lah kalau memang tak de bukti...

Kesian juga pada Elia..memang la ramai yang tak suka dengan dia tapi Elia tak de la menduakan Apek..maybe sebab dia terlampau excited memfofularkan Apek..tapi tak salah..BF sendiri kan...

Tapi percayalah dunia kita ibarat roda..pasti suatu hari nanti perkara yang sama akan pulang kembali kepada diri masing-masing...



 sumber gambar:OHBULAN,Fan page KF

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...