Google+ Followers

Tuesday, 17 January 2012

Akibat Langgar Lampu Merah


Berdebar aku tengok Video ni..laju gile kereta pacuan 4 roda tu pecut(pajero kowt)..sure la kejar lampu merahkan...yang 3 orang naik motor tu releks je jalan alih-alih kena langgar...kejadian berlaku di Melaka(katanya di Bukit Rambai)

Yang aku paham pasal video nih cuma ade 2 orang yang cuba tolong masa tu...mungkin yang lain tu sibuk sampai tak perasan kan ade eksiden berlaku depan mata...hish...kesian la..3 sekali kena langgar serentak tapi orang lain macam tak nampak apa-apa yang berlaku...bohong lah kalau kata tak dengar atau  kemalangan terlampau cepat berlaku..
Macam manalah nasib 3 orang tuh...doakan mereka selamat hendaknya...aminn


Bila Jejari berbicara:Takkan nak jadi macam negara China kowt...

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...