Google+ Followers

Tuesday, 17 January 2012

Akibat Langgar Lampu Merah


Berdebar aku tengok Video ni..laju gile kereta pacuan 4 roda tu pecut(pajero kowt)..sure la kejar lampu merahkan...yang 3 orang naik motor tu releks je jalan alih-alih kena langgar...kejadian berlaku di Melaka(katanya di Bukit Rambai)

Yang aku paham pasal video nih cuma ade 2 orang yang cuba tolong masa tu...mungkin yang lain tu sibuk sampai tak perasan kan ade eksiden berlaku depan mata...hish...kesian la..3 sekali kena langgar serentak tapi orang lain macam tak nampak apa-apa yang berlaku...bohong lah kalau kata tak dengar atau  kemalangan terlampau cepat berlaku..
Macam manalah nasib 3 orang tuh...doakan mereka selamat hendaknya...aminn


Bila Jejari berbicara:Takkan nak jadi macam negara China kowt...

6 comments:

kai said...

ni la akibat kalo x ikut undang2..
kalo da lampu merah tu jgn le jalan..
x sayang nyawa namanya...
bukan salah pajero tu..

EnciK AxixOu said...

beringat la lps neh . lambat2 pown smpai jugak kt tmpt yg d'tuju . baik lambat dr xcdent lango org cm gini .

Penjual Reflesia™ said...

syieda pun xtau nape sesetengah pengguna tengok saja. nak cakap lebih, syieda pun xpasti. moga2 3mangsa terselamat..amin.. =.=

Ayien said...

Kai:tapi kalau kita tengok betul2..memang motor tu patut jalan n pajero tu yang pecut maybe bajet boleh lepas traffic merah...coz moto tu trelek je..xnampak macam mat rempit pun..

Ayien said...

Encik Axixou:right..nyusahkan orang je...

Ayien said...

Penjual Raflesia:amin..semoga mereka selamat hendaknya...

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...