Google+ Followers

Friday, 13 January 2012

Parody Ongbak Rindu Yang Kejam?


Samat malam...hari ni hujan je sepanjang petang kat Melaka nih...tapi rasa panas je..orang kate kalau hujan tapi kite rasa panas orang tu dikalangan orang yang berhati baik...hihihi..(paiseyhhhh)

Makin bertambah gila aku duduk kat rumah tanpa arah kerja...bila lagi hospital2 diseluruh Malaysia nih nak melaungkan VACANCY JOB!!!!!! untuk hamba seorang nih..hambe dah penat menanti...hikhik...serius bingung abis semenjak aku baru je abis belajar nih...macam-macam perancangan dah aku buat untuk gaji aku tu nanti..hahahha(padahal duit pun habuk xdapat lagi)

Ini dah melencong dari tajuk entry aku nih....dah jom kita ke jalan yang benar....

Bukan pasal aku yang nak diceritakan disini okey tapi pasal parodi ONG BAK RINDU yang boleh meragut perasaan syahdu aku bile tengok parody nih...asyik nak gelak je lah koje nye...name pun parodykan...jom layan

 

Rasa tak kesian langsung ngan Izzah yang nih..rasakan!!!
Kejam giler Hariz sanggup bunuh Izzah begitu sekali...sobsob
papepun memang mamat ni bagus gile...aku suka tengok parody ala-ala mafia gini....last-last Izzah pun mati bersama cinta teragungnya...lalalalala...


Bila Jejari Berbicara: Cuak tengok Izzah bunuh diri....kuikuikui..>_<

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...