Google+ Followers

Saturday, 5 November 2011

Telemovie Kekasih Awal dan Akhir

Telemovie ini akan ditayangkan ditv 9 pada 9 Nov 2011 pukul 8.30pm..ini merupakan gandingan ke-3 buat Aaron Aziz dan Siti Saleha selepas drama Nora Elena dan Habil Qabil...


Pelakon-pelakon

Aaron Aziz - Awal
Siti Saleha - Akhirah
Julia - Fouziah Gous

Sinopsis

Kekasih awal dan akhir mengisahkan Awal berkawan baik dengan Julia ketika diuniversiti,Bagaimanapun hubungan itu tidak lebih sebagai seorang sahabat.Selepas itu Awal bertemu dengan Akhirah dan bersimpati dengan gadis yatim piatu itu dan nekad mengahwininya

Selepas 3 tahun,Akhirah disahkan mengandung.Dia terbabit dalam kemalangan jalan raya sehingg keadaannya tidak seperti dahulu lagi.Ketika ini muncul Julia sehingga mencetuskan konflik dalam perhubungan suami isteri itu....mampukah mereka melalui setiap dugaan dalam rumah tangga mereka dan adakah Awal akan setia pada Akhirah sehingga keakhir hayatnya?

Kisah ini mengenai poligami yang bukan kerana cinta atau nafsu.Telefilem yang sarat dengan mainan emosi dan perasaan mampu meruntun hati kita.




BILA JEJARI BERBICARA : teringat dengan Nora Elena...=)
Spirit da word...^_^

Bila saya bertentang mata dengan Nora Elena

Hari ni rasa macam nak melompat riang bila dapat jumpa pelakon pujaan ayien sorang ni....actually dari pagi tak dapat pokus dalam kelas sebab terpikir nak jumpa Nora Elena...haha..

Tepat pukul 2.45pm ayien sampai bersama di Mydin MITC dengan 2 orang lagi member ayien walaupun depa tak minat dengan Nora Elena depa tetap teman ayien..terima kasih Sha dgn Nadia...sayang korang dengan ketat-ketat...

Sementara tunggu ketibaan Nora Elena aka Siti Saleha yang merupakan duta Enchanteur ayien tak lepaskan peluang menjawab beberapa soalan dan alhamdulillah dapat bawa balik 4botol barangan Enchanteur...=)

Time ni tangan mengeletar tak tahu pasal apa..member pun macam pelik tengok ayien...=)

Tunggu punya tunggu akhirnya tepat pukul 3.10pm Siti Saleha tiba...cantik sangat dia...terpegun ayien tengok...memang kacuk british abish....huhuhu...tangan ni pulak tak henti-henti parkinson...memalukan...

Masa tunggu Siti Saleha datang tadi sempat membeli belah untuk dapatkan poster Siti Saleha...boleh tangkap gambar sama dan dapat beg freee.....seronok....

akhirnya ini yang berlaku sepanjang 2 jam ayien kat Mydin MITC tadi

terserlah keserabai ku bila berdiri sebelah Saleha...huhu

Bila Jejari Berbicara : Lepas ni pasang hajat nak jumpa Aaron Aziz pulak...

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...