Google+ Followers

Tuesday, 25 October 2011

Disebalik Ombak Rindu dan OST Ombak Rindu

 Semakin dekat tarikh 1 December semakin tak sabar nak tengok filem Ombak Rindu...Tak sabar nak tengok gandingan mantap Maya Karin,Aaron Aziz dan Lisa Surihani...dapat tak Maya hayati perasaan Izzah dan segala rasa yang kita semua pembaca dapat rasa dari novel tu....Mampu ke Aaron menjadi sekejam Hariz dalam novel tu...semua menjadi persoalan dihati..

Now memang sedang mencongak-congak nak beli tiket wayang untuk tengok cerita ni....hopefully filem ni akan jadi sehebat novel nya...

Novel Ombak Rindu ni best kerana lain dari novel yang ada masa tu...percintaan Hariz dan Izzah unik,Hariz lelaki yang ego semcam akhirnya tunduk kepada kuasa cinta Izzah...

Tengok Trailer pun dah best...nak2 part Aaron Aziz kan...=)




mak jah,pak dollah(ayah kandung Hariz),Mail

semasa Izzah keguguran
kampung Izzah
kalau tak silap ni kawan Hariz yang nama Wafiah

jangan lupa tempah tiket awal-awal...ayien rasa sure la sold out punya....

Kembar Tiz Zaqyah

Dah lama dah tangan ayien ni naik menaip mengenai persamaan Tiz Zaqyah dengan seorang artis seberang ni...Agenes Monica...setiap kali tengok muka Tiz mesti terbayang muka Agnes dan macam tu jugak bila tengok muka Agnes.....tak tahulah kalau ayien sorang je perasan tentang persamaan tu....jom kita tengok..
Agnes Monica macam Tiz Zaqyah ke Tiz Zaqyah macam Agnes Monica?

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...