Google+ Followers

Tuesday, 25 October 2011

Kembar Tiz Zaqyah

Dah lama dah tangan ayien ni naik menaip mengenai persamaan Tiz Zaqyah dengan seorang artis seberang ni...Agenes Monica...setiap kali tengok muka Tiz mesti terbayang muka Agnes dan macam tu jugak bila tengok muka Agnes.....tak tahulah kalau ayien sorang je perasan tentang persamaan tu....jom kita tengok..
Agnes Monica macam Tiz Zaqyah ke Tiz Zaqyah macam Agnes Monica?

3 comments:

azma' izatul said...

ada kawan sy muka mcm agnes monica...iras2 la..

kaizen said...

dua2 pon sexy woooo...hehehehe

Ayien said...

Azma'izatul:ade ke...cer try wat entry pasal die....

Kaizen:agnes seksi lagi dari Tiz....=))

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...