Google+ Followers

Sunday, 14 August 2011

Ombak Rindu coming soon

Pernah tak korang baca novel Ombak Rindu?novel yang sangat fofular semasa aku zaman sekolah-sekolah dulu...sampai merembiskan air mata ni..padahal masa tu tak tahu apa-apa pun dah pandai baca novekl cinta...siap dari trilogi lagi....memang mantap!!!



Dah hampi 10 tahun..Novel telah diadaptasikan ke filem sama macam Lagenda budak setan dan juga drama Nora Elena(Kasih Yang Suci)

Filem ini masih mengekalkan tajuk yang sama dan watak sama jugak takde tukar nama,dan menampilkan pelakon-pelakon fofular Malaysia...seperti my bro Aaron Aziz,Maya Karin,Lisa Surihani, dan Bront Palarae..Dengar nama pelakon jerk dah menarik-narik aku ke cinema....JANGAN LUPA PADA 1 DISEMBER 2011 tau.!!!

Sinopsis cerita ini:
IZZAH adalah seorang gadis yatim piatu yang kematian orang tua mereka akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, pak saudaranya, Taha mengambil tugas memelihara Izzah. Isteri Taha tidak senang dengan kehadiran Izzah dan menuduh Izzah membawa bencana dalam keluarga.
Pak cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual anak saudaranya itu kepada seorang tauke kelab malam. Izzah terpaksa mengikut kehendak pak saudaranya walaupun hatinya tidak rela.
Di situlah dia telah berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz. Hariz telah membeli Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan membawa dia keluar dari neraka jahanam itu. Di atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.
Kehadiran Mila Amylia, anak Tan Sri Rashdan, iaitu model dan pelakon terkenal tanahair menggugat cinta Izzah yang mula berputik kepada Hariz. Dapatkah Izzah menerima Mila Amylia sebagai madunya? Bahagiakah rumah tangga yang dibina di atas kehadiran orang lain? Bagaimanakah tindakan Datuk Sufiah setelah mengetahui cerita sebenarnya?
Watak Utama:
Aaron Aziz - Hariz
Maya Karin - Izzah
Lisa surihani - Mila

Jom layan gambar-gambar Ombak Rindu


insyaallah box office tahun ni...aminnnn

BEN ASHAARI TANYA BLOG SAYA BEST TAK ?


Abang Ben sila la jawab sendiri....^_^
Kalau aku jawab:blog ni cap ayam jerk....^_^

Najwa Latiff ..

Pepagi macam ni buka radio dengar satu lagu ni...sweet jerk tajuk lagu die...'Cinta Muka Buka' by Najwa Latiff.

Siapa Najwa Latiff ni?sebelum lagu Najwa keluar kat radio,aku selalu jugak tengok dia dalam youtube.Aktif dalam youtube..Najwa baru je berumur 16 tahun..Memang tak berapa nak percaya kebolehan memain gitar dia power jugak...banyak lagu english dia nyanyikan balik....sedap pun sedap suara dia....walaupun ada yang kata dia tiru Yuna,bagi aku dia ada kebolehan dia sendiri...tak sama pun dengan Yuna cuma mungkin kebetulan mereka bertudung dan main gitar....

Tengok VC ni dan yang lain...mesti korang suka....Chillll


kalau nak tengok yang lain...cari kat youtube.....^_^

Alahai Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara

Malaysia sekarang tengah kecoh dengan Arlene Tan dan Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara ....



Untuk pengetahuan semua...Makcik Hajjah ni aktif mengutuk,merendahkan ISLAM atau sewaktu dengannya dalam blog milik nya....naik jijik aku baca....yang Pasti Makcik Hajjah ni orang Malaysia sebab begitu fluent bahasa Malaysia nya...

Dalam usaha menjejaki siapa itu Makcik Hajjah,ada satu kumpulan telah cuba menyelongkar identiti sebenar Makcik tu dan entah dimana silapnya,mereka dah salah orang dan menuduh individu tak bersalah sebagai Makcik Hajjah tu...kesian dia...

IKUTI PENGAKUAN ARLENE TAN

I am saddened by this situation as this is really a sick act by a bunch of people who love to simply accuse without any proof. For the record, I am absolutely not Sitt Wuzura and I have never known this person before. I was not even aware about this issue until 3 days ago where I got an alert by some facebook friends that I was being wrongfully accused. The first time I ever read her blog was also 2 days ago when I had to show evidence to the police. For your information, I have made a police report against Gaysec and anyone else for the wrongful accusation, for posting my personal details in public, and for encouraging the public to harrass me, including making death threats at me. Dear friends, please let us spread the truth during this holy month where it is not merely avoiding from eating and drinking, but most importantly avoiding from spreading lies and fitna, as well as seeking truth and enlightenment

Sumber Beta.my

Pihak yang betanggungjawab cuba menjejaki identiti Makcik Hajjah ni adalah website GaySec..Niat mereka baik tapi mungki kali ini tersalah orang tapi aku sokong usaha korang terus jejaki siapa Makcik Hajjah ni k...


PETIKAN PERMOHONAN MAAF GAYSEC


assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,
 
kami mengaku informasi yg kami terima dari pelbagai sumber (anonymous) ini
tidak disemak terlebih dahulu dimana akhirnya informasi tersebut telah membawa
kepada rujukan yg salah terhadap mangsa (Arlen Tan) dan bukan target kami yg
sebenarnya.
 
Dikesempatan ini kami ingin memohon maaf kepada Arlen Tan dan pihak2 penyokong
beliau. Kami amat berasa kesal atas apa yang berlaku. Namun begitu kami amat
berharap agar Arlene boleh mendapatkan kaunseling dari Jabatan Agama Islam
mengenai kekeliruan agama yg dihadapinya.
 
Berkenaan dgn ops3 ini pula..kami tidak akan melepaskannya(release) secara
umum. Dimana ianya tidak bersifat peribadi pada individu2 tertentu, tetapi
lebih menjurus kepada pertubuhan sesebuah organisasi dan pergerakan tertentu.
Apakah ada kena mengena dgn isu2 yg berbaur keagamaan pada masa kini? Jangan
beri kami jawapan anda..simpan dan jgn berikan sebarang spekulasi sendiri.
Biarkan pihak berkuasa menjalankan tugas mereka. 
 
Dengan penuh rasa rendah diri sekali lagi kami memohon maaf pada Arlene Tan
atas bala yg diterima olehnya berpunca dari kecuaian kami.
 
Terima kasih kepada Fanpage Pendedahan Ekslusif Siapa Sebenarnya Sitt Al
Wuzara yg mana kami boleh sifatkan mereka mengenali siapa sitt yg sebenarnya?
 
kerja kami boleh menjadi semakin mudah namun bagi mengelakan berlakunya lagi
sebarang kesilapan, kami memerlukan masa yg panjang.
 
Kami akan cuba menebus kesalahan dan kecuaian kami dengan melakukan beberapa
#Operasi demi untuk menentang laman sesawang yang menghina agama islam sepanjang
bulan puasa ini. Insyallah.
 
Satu perkara yang kami perlu ingatkan kepada pihak umum adalah, kami lakukan ini
semua bukan kerana kami mahukan `populariti` ataupun untuk mendapatkan `duit`.
Jika kami lakukan untuk mendapatkan populariti, dah lama kami menyebarkan perkara
ini kepada pihak yang mampu membuatkan kami jadi lebih `popular` atau `dikenali`,
dan jika kami mahukan duit, mungkin sudah lama kami jual segala informasi, pangkalan
data(database) yang kami miliki selama ini kepada pihak yang tidak bertanggungjawap
untuk mendapatkan duit dan kekayaan, jika anda berfikir kami sedemikian, bermakna
anda salah, kami tidak mengejar populariti dan duit, kami hidup dan wujud di dunia
siber ini hanyalah untuk semata-mata menegakkan tahap keselamatan sesuatu laman
sesawang atau sistem di malaysia ini. Jika anda tidak boleh terima dengan apa yang
kami lakukan, anda boleh menyuarakan kata-kata anda pada kami. Insyallah kami akan
cuba fikirkan.
 
Sekali lagi, maaf daripada kami kepada peminat gaysec, pihak umum dan terutama
sekali Arlene Tan, kami manusia biasa, semua orang mesti akan melakukan kesilapan :)

Kalau korang nak tengok hasil kerja Makcik Hajjah ni boleh klik Disini

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...