Google+ Followers

Sunday, 14 August 2011

Najwa Latiff ..

Pepagi macam ni buka radio dengar satu lagu ni...sweet jerk tajuk lagu die...'Cinta Muka Buka' by Najwa Latiff.

Siapa Najwa Latiff ni?sebelum lagu Najwa keluar kat radio,aku selalu jugak tengok dia dalam youtube.Aktif dalam youtube..Najwa baru je berumur 16 tahun..Memang tak berapa nak percaya kebolehan memain gitar dia power jugak...banyak lagu english dia nyanyikan balik....sedap pun sedap suara dia....walaupun ada yang kata dia tiru Yuna,bagi aku dia ada kebolehan dia sendiri...tak sama pun dengan Yuna cuma mungkin kebetulan mereka bertudung dan main gitar....

Tengok VC ni dan yang lain...mesti korang suka....Chillll


kalau nak tengok yang lain...cari kat youtube.....^_^

1 comment:

aizadalias said...
This comment has been removed by the author.

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...