Google+ Followers

Saturday, 6 August 2011

Lelaki Penipu VS Lelaki Jujur

Hihi...pernah tak jumpa lelaki macam ni...Lelaki memang ramai sekarang,tapi susahnya nak tau  mereka jujur ke tak kan..Jom kita tinjau ciri-ciri lelaki diatas

Lelaki Penipu
  • Suka memuji berlebih-lebihan
  • Kalau GF ajak keluar mesti sentiasa sibuk ngan bisnes la,study la,padahal busy ngan perempuan lain
  • Suka mengambil kesempatan sama ada secara terang atau gelap..
  • Selalu cakap tak de duit supaya GF kesian
  • Belum jumpa dah mengaku sayang,cinta bagai..pelik gila lelaki macam tu
Lelaki Jujur
  • Sentiasa berterus terang dan tidak MENIPU pasangannya
  • Akan menjaga pasangannya dengan baik
  • Tidak mempergunakan apa yang pasangan miliki..
  • Mencintai pasangan seadanya..
  • Takkan memburukkan kekasihnya kepada orang lain..
Sekian Terima Kasih...kadang-kadang ada juga jumpa kategori lelaki macam ni...cuma kongsi apa yang aku rasa dan faham dengan apa istilah LELAKI PENIPU DAN LELAKI JUJUR...

4 comments:

hawtiee crew said...

cmana pla gan heartbreaker vs player..??

Ayien said...

wah..itu kena buat entry baru...nnt kan ya...hana..

Anonymous said...

Emm..iyala

Anonymous said...

DYa la tu..

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...