Google+ Followers

Monday, 29 August 2011

Betul ke raya jatuh pada 31 Ogos?

Ini petang baru je lepas berkemas-kemas dan siapkan untuk berbuka nanti..mak ayien tanya,'betul ke raya esok?' ayien pun jawab lah entah la tak pasti...yelahkan tak dengar berita apa-apa pun yang esok kita akan raya..mood nak tolong-tolong memasak pun takde....

Mungkin la tak tengok pakcik kat bawah tu yang selalu buat pengumuman raya ...hopefully bila dah siap memasak semua raya memang betul-betul esok lah..sebab dah tak sabar dah ni nak beraya sakan...huhu


nak dengar pengumuman ni....


No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...