Google+ Followers

Friday, 2 September 2011

Abang Gambit Yang Kacak

Entry memang terhangat ni...pasal abang Gambit sorang ni...tak habis-habis nak buat kontroversi...sakitkan hati orang sana sini...macam mana fan tak kutuk/maki dan etc kat dia?ayat yang dia keluarkan buat sakit hati orang jerk...

serabut gila tengok Page FB dia..buat peminat ngamuk...tapi ayien setakat tengok je lah..sempat la layangkan satu post kat situ...=) tapi langsung tak terasa pasal apa yang dia post...tapi ramai tak puas hati dengan apa yang dia cakapkan...


Pada ayien,kita biarkan je Gambit ni.Berkata tanpa berfikir..mungkin dia tak takut kena ban masa filem Karipap-Karipap Cinta dia masih kat wayang tu....biarkan..


lagi layan,lagi banyak kata-kata kesat dan kasar dikeluarkan...

4 comments:

al_hakim said...

kerana mulut badan binasa..

Ayien said...

@al_hakim dia belum tahu apa itu erti penyesalan...=)

Zul Fattah said...

kasi potong je natang ni.. haha.. bodoh punya gambit.. buat hal pulak..
tak serik2 lagi..

Ayien said...

@Zul Fattah kesian dengan die...attention sicker....=)

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...