Sunday 20 November 2011

Ayuh Malaysia Buktikan Kita Boleh!!!

Semalam Malaysia berjaya melayakkan diri ke Final sukan sea selepas berhempas pulas untuk mencari ruang untuk menghasilkan gol..
Semalam perlawanan semi final antara Malaysia dengan Myanmar...melalui pemerhatian ayien selama 90 minit tu..Myanmar bukan lawan yang mudah..Malaysia terpaksa jugaklah berhempas pulas untuk menghasilkan goal dan kalau tengok betul-betul memang sakit hati la kan..rasa macam nak masuk je dalam tv tu...hihihi..tapi sakit-sakit hati pun tetap harap Malaysia mampu hasilkan gol...dan akhirnya masa perlawanan dah sampai minit terakhir Fakri Sharani berjaya hasilkan goal untuk Malaysia...


actually memang geram sangat tengok cara permainan Fakri (geram je k..bukan benci) tapi disebabkan dia dah berjaya membantu Malaysia menang...ayien ucapkan terima kasih yerk Fakri..pasni kena kerja keras sikit sebab lawan kita bukan mudah...^_^
Harimau baham Indon
Dan lawan Malaysia pada game final nanti adalah Indonesia..negara yang terkenal dengan sikap angkuh,bongkak dan pelbagai lagi..hope Malaysia akan buktikan Malaysi layak menang pingat emas tu...

cop2..Muslim senyum....=)
saat jaringan dihasilakan
Ayien nak luahkan rasa sangat geram dengan segala kesusahan yang kita terpaksa hadapi bila perlawanan berlangsung di Indonesia..mesti ada saja perkara yang menjatuhkan maruah Malaysia dan memang macam tak ada semangat berlawan..

antaranya ialah

1.Semasa Lagu Negaraku berkumandang,seluruh manusia dalam stadium tidak menghormati dan membuat bising dan hanya pemain serta barisan jurulatih yang menyanyikannya...(sekurang-kurangnya diam sebagai tanda hormat...mereka tak bertamadun)

2.Apabila Ong Kim Swee digantung perlawanan dan tidak dibenarkan berada di padang,dan juga beliau tidak di benarkan berhubung dengan penolong jurulatih walaupun mengunakan walkie talkie dan hanya dibenarkan berhubung menggunakan nota..
3.Pemain-pemain Malaysia di bawa ke stadium dengan menaiki Barakuda iaitu Kereta Kebal...maknanya keselamatan mereka tak terjamin disana...

4.Apabila 3 lelaki Indonesia menjadikan bendera Malaysia sebagai kain menutup kemaluan mereka...WTH...sangat tak bertamadun..
padahal mereka tak tahu mebghormati lagu negara kita dan bendera kita
Jurulatih Malaysia Ong Kim Swee

Hopefully pemain-pemain Malaysia seperti KHAIRUL FAHMI,MOHDMUSLIM AHMAD,FADHLI SHAS,MAHALI JASULI,NAZMI,GURUSAMY,ASRARUDDIN OMAR,FAKRI SHARANI,SYAHRUL AZWARI,IZZAQ FARIS RAMLAN,IRFAN FAZAIL,WAN ZAHARUL NIZAM,FANDI OTHMAN,DAN semua pemain lain akan menaikkan kembali maruah Malaysia yang dipijak-pijak Indonesia... (khabarnya Izzaq Faris mungkin tidak dapat diturunkan semasa perlawanan akhir kerana kecederaan yang dialami semasa perlawanan menentang Myanmar...)

Harimau Malaya dihati!!!!!!!

style="font-size: large;">semoga ramalan sotong paul ni benar!!!!
>

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...