Google+ Followers

Sunday, 28 August 2011

Saya suka dengan Awi Rafael

Pagi-pagi macam ni dengar lagu Awi Rafeal rasa lapang je dada....syiok sangat ikut nyanyi jugak...Ayien lagi suka versi BM dari MIX tu...


Dulu xde la sesuka mana lagu ni...tapi kalau dah hari-hari di bahankan dengan lagu En.Awi Rafael ni tentu saja boleh jatuh suka dengan lagu dia...


Layan jom!!! 

 


Suka lirik pulanglah sebelum ku run away,aku menunggu dari monday,tuesday,wednesday,thursday friday >_<

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...