Tuesday 12 April 2011

ayuh layan Marimar

samat petang sume....hari ni aku nak citer sikit pasal citer kat tv yang baru je aku layan tadi....tersangat syiokkk sampai aku teringin nak tulis entry pasal citer ni...hero dan heroin nye plak tersangatlah gojessss dan cantik dan hensem belaka...hihi...bukan apa jalan cerita dia memang best...apa yang aku tau..cerita ni di ambil dari telenovela marimar mexico lakonan pelakon thalia yang popular dalam rosalinda tuh...hihi...so aku teringin nak mengajak korang layan citer ni sampai habiss..boleh.......layaannnnnnnnnnnnnnnnnn....
 hero:ding dong dantes sebagai sergio

 
marian revira:marimar




1 comment:

Anonymous said...

cite ni best gile ..rugi klu korg x tgk cite ni
so jgn lupa tgk tau setiap isnin hingga khamis jam 3 petg..

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...