Google+ Followers

Wednesday, 11 January 2012

Pencarian 100 blogger Malaysia untuk portfolio seni AA Graphic




Salam pagi..hihi..belum tidur lagi so aku gi jenjalan kat blog orang...terjumpa pulak satu benda nih...(nak kata kontes bukan segmen apatahlagi bukan..)macam unik sangat...berkaitan portfolio dalam pembikinan vector cartoon..kira siapa bertuah akan tahulah apa hasilnya nanti....

terdetik hati nak join sebab unik sangat pencarian nih....sape nak join jom klik sini

Pencarian ni anjuran ADAM dan AZIE

Syarat-syarat penyertaan:-

Tajuk : Pencarian 100 blogger Malaysia untuk portfolio seni AA Graphic
Nama : Nur Zaituain Osman
Tempat tinggal sekarang : Melaka
Join Blog sejak : dis 2010

tak susah pun..senang jerk..hihihi...

lagi satu syaratnya haruslah letak sekali gambar aku sebagai pengenalan gitu..amik aku tepek gambo ni je yang mampu...agaknya gimana gambo kat bawah ni bertukar jadi kartun...hermmmm...=P




2 comments:

Papa PUSS said...

salam

dah follow here, hope hit me back.. Datang dari segmen yang sama.. Salam kenal..Thanks

Ayien said...

tQ..=D

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...