Monday 26 December 2011

GIVEAWAY 1ST CIK VIOLET


mood nak join GA dah sampai..hahah..macam-macam hadiah ada dalam 1st GA Cik Violet ni...
banyak betul shawl2 yang nak diberi ya tapi aku lebih berkenan untuk mendapatkan jersey bola tu...hihi...Malaysia punya... =)

syarat-syarat untuk join GA anjuran Cik Violet ni:
  1. Macam biasa kena buat satu entry bertajuk GIVEAWAY 1ST CIK VIOLET ...dan link kan ke blog cik violet.
  2. Copy banner GA dan letakkan dalam entry (macam aku buat kat atas tuh)
  3. Wajib follow Blog Cik Violet dan Twitter nya(sila cek kat blog cik vilet sebab xboleh copy paste daaa)
  4. Wajib follow dan like fanpage @ blogspot tukang sponsor bebarang GA tu...
  5. Wajib tag 3 blogger yang lain dan pastikan mereka tahu mereka telah ditag...macam gitu...=)
  6. Copy URL link entry yang korang buat MACAM NI..http://nurzaituain.blogspot.com/2011/12/giveaway-1st-cik-violet.html  .dan letak dibahagian komen blog cik violet...
Sebelum aku lupa...aku nak tag follower aku join contest ni...
  1. Dayfeda
  2. Sweet kumbang
  3. Vanilla ais
Senangkan...apa lagi cepat-cepat lah aku like dan follow semua blog dan fanpage yang berkaitan..harap-harap ada rezeki...aminnnn

2 comments:

cik violet said...

haha..thanks taw join :)

semoga dapat jersey tu..goodluck ;p

Ainism_ said...

welcome.l...=)
hihi..kalau ade rezeki kan...=)

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...