Google+ Followers

Friday, 14 October 2011

Samsung Galaxy VS IPAD


Alahai sakit hati sebab masih tak dapat nak memiliki Samsung Galaxy Tab ni...errr..dah lama ngidam ni....agak-agak bilalah dapat benda alah tu..kalau dapat 4 RM 1 sure beli 40....pastu ayien keliling kampung tunjuk yang ayien ada Samsung Galaxy Tab..hihihi

Sekarang ramai cakap pulak pasal IPAD lagi canggih dan best kalau nak dibandingkan dengan Samsung Galaxy Tab...yeke?mana la nak tau kan kalau sendiri tak pernah pakai IPAD tu..

Sebab apa ayien ngidam nak pakai Samsung Tab....sebab macam buku,kalau bawa kemana-mana orang cakap rajin budak ni bawa buku gi jenjalan..hahaha...padahal....Samsung ni juga diakui sangat nipis  dengan ketebalan 8.1mm tinggi 241mm lebar 186mm...Samsung Tab juga sangat la ringan 680gm dan senang nak baling kat mana-mana je...hihi



IPAD pun macam lebih kurang je...sama juga macam buku....boleh dibawa ke perpustakaan dan dimana saja...Tebal sikit kalau nak dibandingkan dengan Samsung Tab 8.6mm tinggi 241mm lebar 186mm...dan berat lebih kurang je 680gm...sama macam Samsung Galaxy Tab....=)


Bila la nak dapat Samsung Galaxy Tab ni.....^_^

2 comments:

noah darham said...

Salam..

Me one of galaxy tab user..
Whoaaa sgt best!! Nipis, handy dan bergaya..
Tengok ipad member mcm x best jerk..tebal :-)

Anyway, selamat memilik samsung galaxy tab 10.1

Ayien said...

Waa..mesti seronok...hihi..tunggu akan ku jadikan ia milik ku....

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...