Google+ Followers

Monday, 19 September 2011

Fall In Love With Nuffnang!!



Dah 2 hari tak buat entry pasal diri sendiri...hari-hari isnin macam ni memang selalunya mood happy tu bercambah nak-nak bile klik kat Nuffnang tengok Earning berjaya dinaikkan...2 minggu ku bekerja keras akhirnya berjaya jugak...walaupun hanya dapat CPC,itu dah cukup bermakna buat ayien...

Agak-agak bile Nuffnang nak bagi ayien BE yer...lagi lah jejari ni pantas nak menari kat atas keyboard ni...huhuhu...walaupun apa pun orang nak cakap pasal ayien,ayien akan tetap dengan cara ayien berblog asalkan tak salah disisi undang-undang selagi itu jejari ayien akan menari-nari diatas keyboard ini...

Ayien nak kongsi sikit apa yang ayien dapat..Biar korang bersemangat sikit dengan Nuffnang ni...kalau betul-betul memang boleh jatuh cinta dengan Nuffnang ni...Luve U Deep-Deep NUFFNANG!!!!!


No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...