Google+ Followers

Monday, 12 September 2011

Gadis disihir menggunakan gambar dalam Facebook

Terus takut bila dengar pasal ni...kita semua sebenarnya dah meletakkan dri kita dalam bahaya,sama ada secara tak sedar atau sedar.Sebenarnya gambar kita kat FB ni boleh diambil sesiapa je lepas tu cuci dan boleh buat bermacam-macam..Ada seseorang kongsi dalam facebook tadi pasal Gadis disihir melalui facebook...

lepas ni memang kena had kan gambar apa yang boleh dishare dengan kawan-kawan.Kadang-kadang kita tak sedar kita ada menyakitkan hati orang dan orang tu berdendam dan jadi la macam kes seorang gadis ni..tapi dia di sihir oleh bekas kekasih teman lelakinya..

Ada sorang pesakit dulu ayien jaga kat hospital,dia kena sihir sampai busung dia besar sangat sekarang dia dah pulang menghadap Illahi...sungguh jahat kan manusia sekarang....

4 comments:

AesyaZealous said...

bahaya betul kan..toksah la letak gmbr2 lagi kt fb..huhu

Ayien said...

haha..betul2..letak gambar katun pun ok...=)

Nazliah said...

uishhh kne berhati2 ni... follow lah blog kite... nanouji.blogspot.com.. thnks....

Ayien said...

@Nazliah ye la kan...tadi je br kawan abang kt ilang kene pukau..sampai saat ni xjumpe.

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...