Google+ Followers

Monday, 15 August 2011

JADI ANAK DARA TUA BARU TAU!

Sweet tak tajuk entry kali ni....

pernah dengar bila lelaki tak dapat ngurat pompuan dia cakap macam ni...'Sombong,kau jadi anak dara tua baru tau.'

WTH nak cakap perempuan macam tu?setakat duduk tepi jalan nak jadi tikus pastu siap nak mendoakan orang macam tu apa cer..ingatkan bangla ke nepal ke rupanya orang melayu....hihi....

Biasa nya perempuan takkan layan orang yang kacau-kacau kat tepi jalan ni...tak de standard ok

So belajar lah menghormati orang lain..kadang-kadang nak tergelak pun ada kalau kawan-kawan kena macam ni...
hi boleh kenal?



Sebenarnya tak semua perempuan sombong tau...cuma mungkin tak kena cara,tempat dan masa....kalau kena cara jerk dah ok....selamat berkenalan....^_^

1 comment:

PaK PiS said...

klu sombong kene pd tempat ok kot..

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...