Google+ Followers

Thursday, 16 June 2011

Ending Nora Elena tak sama dengan novel?




Terus tak tenang hati ni lepas baca kat satu blog tu mengenai Nora Elena,....katanya pihak penerbit akan tukar ending cerita Nora Elena ni jadi lebih dramatik dan sedih....apa hal pulak nak tukan?...sakit hati je dengar macam tu....tapi kalau nak ikutkan kalau Nora mati jalan cerita dah bertukar habis lah....mengikut kata novelisnya,hampir 70 % jalan cerita dikekalkan...ayien rasa tak tenang ni....harap-harap apa yang dikatakan blogger2 tu tak betul...kalau yvonne yang mati boleh terima....=)

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...