Thursday 31 March 2011

bila diri sentiasa dianggap salah...

petang sume...tetiba petang ni aku jadi sangat sedih..=(kenapa mesti tuduh aku putar belit cerita..padahal aku cuma cakap apa yang aku dengar..nak jugak citer kat sini ngan korang..actually aku uruskan pengangkutan untuk student pergi balik dari posting so  kalau ada apa2 memang kena cakap dengan akulah..oneday kawan aku cakap ngan aku nak balik sendiri ngan 3 orang member lain..so aku pun bagi jelah..buat apa nak kisah sangatkan..pergi jelah..lepas kerja.my king boss tanya aku

king:ain,sapa yang tak naik bas.
aku:blablablabla (malas nak mention nama)
king:hah??u tau tak boleh balik sendiri tau.
aku:what?alamak king aku dah bagi dieorang balik
king:so degil la dieorang ni..
aku:sorry king aku memang tak tau tak boleh balik sendiri..so aku cakap ye lah time tuh...sorry sangat2 king..
king:i rasa ms K memang tak bagi u tau tak?
aku:yeke?tak pelah nanti aku tanye dieorang...

so aku pun bersms ngan dieorang untuk tanya dah dapat ke belum kebenaran dari ms K..ntah kenapa sorang pun tak balas sms aku..geram gak time tuh...aku terus jerk call..and someone angkat..aku ingatkan pemilik telefon yang jawab rupe nya budak yang ada banyak masalah dengan aku..
nak tak nak aku kena cakap jugak.

aku: ms K bagi tak korang balik sendiri ni?
budak:bagi
aku:ms K bagi?tak payah suruh tulis surat apa2 ke?
budak:tak payah,ms K tak minta surat apa2 pun.
aku:ok fine..nanti aku konfemkan balik..

disitu aku dah panas,my king cakap ms K memang tak bagi sesiapa balik sendiri sebab takut apa2 jadi masih bawah tanggungjawab kolej..
so aku citer kat my king dan dia cakap nak bagi tahu ms K..aku memang malasa sikit kalau dah sampai kat orang atas ni...so nak tak nak memang kena citer...
ms K memang terkejut dan marah sikit lah..dan mereka sangat marah dengan aku...
sampai satu malam budak yang cakap ngan aku tak ngaku apa yang dia cakap..macam #$%^..aku tak kisah awal2 kalau dia tak mention ms K punya nama...memang cari pasal la. tu namenya....

now mereka memang pandang sinis ngan aku...so apa aku boleh buat?buat bodoh sudah..boleh gitu..hahahha...tQ to all my friend yang masih support aku dari belakang ke depan ke..aku hargai...aku cuma jalankan tanggung jawab aku...bukan nak balas dendam or apa2 jerk...suka hati korang la nak pikir apa...tQ pada salah sorang dari mereka yang memahami aku...tQ SHA..
maybe kita kadang2 memang ada simpan rasa marah or benci tapi kadang2 perasaan tuh tak lama...tapi satu jerk aku pantang orang yang aku percaya boleh mengata aku kat belakang...kata aku pemalas ke,suka lari2 kerje ke..aku cenggitu ke??sumpah tak la kawan..memang aku dendam ngan orang tuh sampai kubur...

jangan sampai aku n my sweet sis..meramas-ramas mulut anda kerana kekurangan ajar anda ya kawan....

oK...please tinggalkan komen...bagi pendapat sikit diatas masalah yang aku alami..tQ

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...