Wednesday 25 January 2012

Download Bicara Hati dan Sinopsis

assalamualaikum..moshi-moshi...

Nak kongsi tentang drama terbaru kat astro prima iaitu Bicara Hati yang diadaptasi dari novel terkenal (Damya Hanna) yang bertajuk Bicara Hati juga...

drama ini ditayangkan setiap hari selasa jam 9 malam di astro prima...memang best dan sesuai dilayannnnnn..

Barisan pelakon hebat:

Sharnaaz Ahmad Basir, Cristina Suzanne Stockstill, Marsha Milan Londoh, Azizah Mahzan, Zaidi Omar, Nazeera Sardi, Abby Nadzri, Josiah Hocan, Zarina Zainuddin, Mislina Mustaffa, Dazrin, Meor Muhd, Mama Rock, Lash Mokhtar, Balkish, Shakila Khoriri.

Sinopsis:

DALAM satu kemalangan kecil yang tidak disengajakan, Tengku Syahran dan Zahlia bertemu. Ketika itu, Tengku Syahran sedang buntu memikirkan cadangan emaknya ingin menjodohkan dia dengan Linda, seorang wanita yang tidak pernah dicintai. Seminggu mengenali Zahlia, Tengku Syahran menyatakan hasratnya untuk memperisterikan Zahlia untuk mengelak dirinya dikahwinkan dengan Linda. Zahlia terkejut dengan p...ermintaan Tengku Syahran. Tengku Syahran tidak dikenali dan tidak mungkin Zahlia boleh jatuh cinta dengan pemuda itu. Zahlia serba salah untuk menerima lamaran itu. Pelbagai cara dilakukan oleh Tengku Syahran untuk memenangi hati Zahlia. Akhirnya Zahlia akur tetapi dengan syarat, iaitu hak-hak peribadi Zahlia tidak akan diganggu. Setelah diijabkabul, Tengku Syahran mula berubah. Egonya terlalu tinggi dan dia tidak mengikut penjanjian yang telah ditetapkan. Zahlia rasa tertipu. Tengku Syahran telah mungkir janji. Kini timbul pelbagai konflik dalam rumah tangganya. Benarkah hakikat bahawa perkahwinan yang berdasarkan kontrak tidak dapat mengundang rasa cinta, kasih, sayang dan kerinduan? Bicara Hati sebuah kisah yang dapat mengungkap segala rahsia.

Download link boleh datang sini...

Episod 08 - 21 Feb | Hotfile | Mediafire | Tgk Online
Episod 07 - 14 Feb | Hotfile | Mediafire
Episod 06 - 07 Feb | Hotfile | Mediafire
Episod 05 - 31 Jan
Episod 04 - 24 JanEpisod 03 - 17 Jan
Episod 02 - 10 Jan
Episod 01 - 03 Jan


jangan lupa like fb page yerk...=D



kredit to bila kepala bergetar

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...