Google+ Followers

Tuesday, 20 December 2011

Kerinduan Melanda

Hari masuk hari ke 4 aku bergelar penganggur terhormat...macam tak percaya je aku bukan lagi student yang asyik-asyik kene gi kelas  setiap pagi tu....haha....

Serius jam,minit dan saat ini aku mengalami sindrom kerinduan melampau kepada kawan-kawan ngan tutor aku kat nilam...haipp... jangan cakap aku tipu kerana semua tu benar-benar belaka dan kalau lah boleh diputar masa ni aku nak sangat ulang semua saat manis kita bersama....kalau boleh kan....waktu-waktu macam ni aku habiskan ngan bukak balik folder-folder yang berlambak dengan gambar member-member aku,video-video suka-suka kita...sangatlah aku rasa macam nak nangis sampai banjir rumah aku ni,tapi malu pulak..kang mak aku cakap ape kebende anak pompuan aku sorang ni...dah tak betul ke?...

Aku harap sangat tak akan melupakan mereka semua...sebab mereka diantara yang terbaik pernah berlaku dalam hidup aku...Menangis bersama,kongsi-kongsi makan...yang penting kena marah sume diam sama-sama...hahaha...AKU RINDU!!!!!!!!!!!!!!

Kalau lah diberi masa yang lebih kat Nilam..aku nak sangat kenal sorang-sorang dengan lebih rapat...=(


Kalau aku teringat mereka sure aku tengok video nihhh...mereka buat lagu ni jadi sangat bermakna....

Banyak benda boleh dibeli kat dunia ni..tapi kenangan kita semua bersama tak mungkin  boleh dijual beli...Persahabatan yang superduper terbaik....will miss u all....don forget me friend...=(

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...