Sunday 2 October 2011

K-Pop Malaysia terbaik

Fenomena melanda diriku..hari ni sedang melayan youtube sempat la ayien tengok VC macam-macam artis,Najwa Latif,Shila Amzah,Forteen dan seterusnya VIP..sebetulnya ayien dah tertarik dengan persembahan dieorang sampai laju jejari ni nak buat entry pasal dieorang..

Ini baru la K-Pop Malaysia bukan macam lagi satu group tu....apa ntah nama nya

 Fanpage mereka


Sebelum ni memang banyak selalu dengar lagu dieorang yang tajuk LAGU SEDIH tu memang boleh cepat tangkap la..sedappp suara dieorang ft dengan ADAM..masa layan VC LAGU SEDIH memang tertarik habis dengan performance mereka yang bertenaga..macam tengok kumpulan Korea plak...

Kumpulan VIP ni di anggotai seramai 4 orang (Adam ada kadang-kadang jerk)iaitu Fadlan,Marlon,Yandy dan Ryan..mereka semua memang berbakat dalam tarian serta nyanyian,tarian pun memang sharp dan bertenaga...mereka merupakan anak didik KRU selain kump.Forteen.

Kalau macam ni boleh lah jadi K-Pop Malaysia...terbaik dari ladang KRU....

VIP boleh tersenyum dan bertuah kerana ramai yang menerima mereka,bukan senang tau ala-ala KPOP ni nak diterima kalau tak kena gaya..tak perlu nak comel-comel sangat,buat aksi comel cukup ngan performance yang best tentu ramai suka..standard Super Junior,2PM,SS501,Bigbang,TVXQ,Beast dan banyak lagi...tahniah sebab berjaya membuktikannya..

Jom Layan


ini version pendek jer...

Yandy,Marlon,Fadlan dan Ryan


3 comments:

Ku Azhar said...

aiyookk!! tenet slow la....sedihnye..

Ainism_ said...

haiyokkk..kena cri line la...boleh tgk VIP performance..^_^

EyqaLuvender said...

iqa pon suke VIP!
suke tarian n lagu diorg!

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...