Tuesday 13 September 2011

Pengakuan Mamat Sepah mengenai kenyataan Adda




Mamat mula nak backup diri sendiri..terpulang kepada masyarakat untuk menilai siapa sebenarnya Mamat...Mamat begitu berani sampai sanggup junjung Al Quran semua untuk menafikan tuduhan Adda terhadapnya...
Ikuti pengakuan Mamat Sepah 

Saya mengaku meninggalkan dia dalam keadaan yang dia sangat sayangkan saya dan begitu juga saya terhadapnya. Namun ada perkara lain yang saya tidak boleh terima dalam hubungan itu sehingga membuatkan saya mengambil keputusan memutuskan hubungan. Biarlah saya dan dia sahaja yang mengetahui perkara tersebut kerana jika saya buka mulut ia tidak beri faedah kepada sesiapa pun, malah memburukkan lagi keadaan

Saya tahu kekecohan ini terjadi disebabkan tindakannya yang mahu memperbesarkan perkara itu. Dia pernah beritahu saya tentang hajat berkenaan tetapi saya sudah mengingatkannya supaya tidak meludah ke langit, takut terkena muka sendiri.Tentang cincin yang saya telah berikan, memang saya minta semula daripadanya kerana itu adalah tanda ikatan sebuah hubungan, namun saya terus buang kerana tidak sanggup mengenangnya lagi.

Mamat juga tidak mengaku yang dia menjadi punca Sepah berpecah,Mamat berkata keputusan untuk berpecah telah diambil selepas berbincang dengan ahli yang lain...tapi bukan ke Shuib dan Jepp pernah kata mereka berpecah kerana masalah disiplin yang semakin teruk dalam kumpulan Sepah....agak-agaknya siapalah punca sebenar kalau Jepp dan Shuib sudah bersuara begitu

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...