Google+ Followers

Wednesday, 10 August 2011

Ke - 10

Hari ni diam tak diam sudah sepuluh hari kita semua berpuasa...alhamdulillah aku masih dapat melakukan ibadah suruhan-Nya itu.

Petang tadi aku dengan kawan-kawan aku keluar untuk berbuka kat luar...mula-mula pikirkan bosan sangat duduk kat rumah dan esok keje petang so kiteorang rancang ke A-Mart kat JB..

Masa nak pergi tu macam ada halangan la pulak..tetiba hujan turun tapi kiteorang still pergi jugak naik teksi...sampai kat sana...lepas cuci-cuci mata dengan macam-macam pakaian yang cantik kiteorang pergi bazaar ramadhan..sempat la jugak beli juadah untuk berbuka..


Makan berbuka aku...nasi tomato....sedappppp
sedapp nya mee goreng mamak ni...
ABC ni kami kongsi bertiga..
ni lah air soya yang aku order 1jam lebih awal tal tengok jam la..
inilah menu berbuka kami....

Hari ni macam-macam kejadian manis berlaku...lebih banyak gelak dari termenung dan mengeluh....semoga hari esok lebih membahagiakan dari hari ini...aminnnn

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...