Google+ Followers

Wednesday, 27 April 2011

LAWAK JOZAN TERBAIK!!!

sape setuju Maharajalawak lebih bagus dari AF yang meraban tuh??angkat tangan macam saya....hehehehe...memang betul pun...tak ada mood nak layan AF sebab tak minat sorang pun...sekarang ni tengah layan Maharajalawak yang kat astro warna kalau tak silap aku...kat umah tak langgan astro warna..so selalu tengok kat youtube jelah kan..huhu...tengok punya tengok aku cukup suka dengan lawak Jozan walaupun ada yang kata lawak dieorang stereotaip ke apa ke..janji aku gelak sakan time dieorang perform...paling tak tahan week 2 yang Joza tiru gaya artis tu....serius macam yusuf haslam ngan syamsul yusuf...teruskan buat persembahan terbaik....chaiyok2 Jozan..



week 1

 

 week2 pecah perut hamba

 

week3

 
week 4

layan la video dari ale06053 dan enjoyshow-kredit buat dia...tQ...

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...