Google+ Followers

Tuesday, 15 March 2011

jersi_______insomnia

salam petang....petang-petang gini aku saje nak tayang jersi bola aku ni....hahah..cam gayat la pulak kan..orang lain dah lama ada tak kepoh pun kan...take pic seround dua....kasi tatap lama-lama k....

perah santan itu perlu ya kawan-kawan..

cak kun cak....hihihi...memperagakan jersi bola orang bagi

time ni memang gedix semacam jerk la..

macam 2 aksi ada tau..

muncung cam....haha


lagi satu aku nak kongsi ngan korang..nampak tak mata aku cam selalu sangat sembab...nak tau nape..sebab aku kurang tidur..aku ni ada penyakit insomnia sebenarnya...(aku sendiri yang detect yerk)..dan akibatnya memang jelas lah mata aku selalu sangat sembab...korang tau tak macam mana nak dapatkan tidur yang berkualiti??ceciter sikit...
                             

korang tengok la...jerawat mula tumbuh didahiku..ngatkan dah sembuh penyakit pimple ni..tapi dia kembali..arghhhhhhh!!!!!!
bagi sikit petua hilangkan pimple yang menyemakkan serta menyakitkan ini...



1 comment:

M.N.SYUKRI said...

kurang tido leh wat mata sembab?terlebih tdo pun bleh wat mata jadi sembab jugak..

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...