Google+ Followers

Thursday, 17 March 2011

Header terbaik dari blogger MAS AHMAD SAFWAN

Apa yang aku boleh kata adalah terima kasih banyak2 wat MAS sebab buat kan aku header yang cantik gini..bukan senang nak buat,makan masa 1 jam setengah jugak la mas buat header ni untuk aku..nak harap aku wat memang tak jadi apa...so ngan khidmat mas yang terel berkaitan benda2 macam ni,aku pun minta bantuannya untuk menghasilkan header yang aku inginkan...korang jenguk la blog mas ni..macam-macam ada..toturial macam mane nak cantik n meraggedkan blog pun ada..

inilah hasil kerja mas..cantik tertarik la....

No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...