Wednesday 11 January 2012

Perubahan Itu Perlu



 Rasa nya tak penting kot entry kali ni(macam la entry sebelum ni penting sangat..haha)aku dah tukar HEADER baru..ada sesape perasan tak??hahah..macam la kau retis ayien hari-hari orang nak  bukak blog hang...
Dah hentikan mainan perasaan ini...jom sambung citer


Ini pasal Header dan blog aku ni...adalah aku buat pembaharuan sikit-sikit..tambah yang mana patut sempena tahun baru 2012 nikan..lagi pun sebelum ni macam kureng ummmmphh je aku rasa blog BILA JEJARI BERBICARA nih..hehehe...


Sebenarnya dah banyak kali dah aku tukar header.dulu adelah tempah kat Mas Safwan tapi header tu macam ada something wrong pasal caption die so aku tukar header lain.


kali ni aku buat sendiri...hikhik gune phoscape jerk.. belum tercapai dik akal untuk expert dalam photoshop...so apa lagi buat lah..dan hasilnya...macam yang korang kat atas tu...cantik3 tak??


inilah contoh2 header yang pernah diguna pakai aku sepanjang 2011...

NICE TAPI APA KAN DAYA NAMA BLOG SILAP DAAAA...JEJARI BERCERITA...erk
INI YANG TERBARU DAN AKU SUKA KAN NYA..
Aku rasa header baru ni lebih simple dan tak serabut...biar nampak gegirl sikit tak hape...lalallala

 Hopefully tahun 2012 akan membuatkan aku semakin bersemangat menaip dan menghasilkan idea yang bernas dalam penulisan aku...yelah tak nak orang cakap buat blog cam syiok sendiri...hahaha..amik ko sebijik..kena sound macam tu sure aku benti berblog..hikhik


babai....jumpa lagi dilain entry....zassssssss



No comments:

♥Nuffnang:TABUNG CINTAKU♥

♥BLOG BERFUNGSI SEJAK♥

Daisypath Happy Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...